salam ..
hye sume yg walking2 kat blog ANDRA ni ,,
sile lah tinggalkan jejak ,,
okey??
k ,, luv u..
;-)

27 August 2011

permintaan hati

heeeee.. asik novel jew. apew kate ari ni read. curahan hati saya pulak ..

Kenapa aku begitu mengharapkan kamu?
Walau aku tahu apa penghujung drama ini
Kenapa aku tetap berkeras hati?
Walau aku tahu hatiku akan sakit juga

Mulutku melepaskan kau pergi
Namun hatiku tidak melepaskan kau
Aku kesian dengan hatiku yang kau permainkan ini
Aku bukannya bodoh untuk kau permainkan

Tetaplah berdiri disampingnya
Walau kau melihat aku jatuh ke dalam api sekalipun
Aku tak sanggup melihat kau
Melukakan hatinya sepertiku

Aku rasa dia amat sesuai untuk kau
Jangan kau sia-siakannya
Jangan kau sakiti hatinya
Pesanku jagalah dia

Namun jika takdir memang untuk kita
Aku tetap menunggumu disini
Namun aku tidak akan menganggu kamu semua
Jangan risau hatiku masih kuat untuk dugaan ini


Jangan sekalipun kau pernah toleh semula
Mengingatkan kisah kita
Yang dulunya amat aku sukai
Namun kini amat aku benci

Sayangku, pesanan akhirku buatmu
Janganlah kau menyakiti hati seorang wanita
Termasuklah mama yang kau sayangi
Ingatlah itu, wahai sayangku.



p/s :
*comment ye .
*hapy reading .
*bye
*-diandra-

No comments:

Post a Comment

-SALAM-
awak, tq terjah blog ANDRA ni..
komen sikit please,,
^^