salam ..
hye sume yg walking2 kat blog ANDRA ni ,,
sile lah tinggalkan jejak ,,
okey??
k ,, luv u..
;-)

27 September 2011

adakah hati aku masih tidak berubah???

huh... entah lah .. makin aku CUBA lupekan die .. makin la ak SAYANG kan dia.. ak ni nk kate CINTA kat dia mugkin TAK.. nak kata SAYANG kan dia MEMANG..

aku memang tak boleh lupekan dia lah.. kdg2 aku otw nak tido tiba2 je air mata ni kuar.. tanpa sebab okey!!!!
                                TANPA!!!!

kawan2 aku ad yg x tahuuuu pasal ni tapi ap yg diowg boley buat kan if aku kc tau diorang pun...

dulu sure2 je aku cakap yang aku dh lupekan dia.. tapi ternyata TAK!!!! faham tak?? ia TAK.. TAK MUNGKIN!!!!

 TAK MUNGKIN??

   YE tak mungkin sebab:

* aku terlalu sayangkan dia..
* dia terlalu baik buat aku.
* dia yang pertama hadir dlm idup aku.
* dia je yang care pasal aku
* dia je yang baik hati dengar sume cite mengarut aku.
* dia je sanggup tak tido teman aku study malam2.
* dia je yang rajin dtg umah aku, jumpe nan famili aku.
* dia je yg rajin dtg lunch or dinner kat umah aku.
* dia je yang selalu tolong famili aku bile umah buat kenduri or time raye.
* dia je yang parent aku kenal.
* dia je yg parent aku percaya if parent ak jauh dgn aku.
* n last but not least.
* dia YANG BUAT AKU MENANGIS TIAP2 MALAM, DIA YANG X SAYANGKAN AKU, DIA YANG LUPAKAN AKU!!!!!!!!


 hey kamu!!!!
             ye kamu yang tengah bace en3 ni,,

walaupun kamu dah lupakan saya,, tapi ingatlah saya masih ad kat sini if kamu kecewa dengan SI DIA .
kamu masih ada dalam hati saya. jangan risau saya masih ingat memori kita selama ini.
kalau kamu ada masalah dengan SI DIA, saya ada kat sini nak dengar cerite kamu seperti yang kamu pernah lakukan masa saya sedih dahulu.....

             terima kasih awak, atas kasih sayang dan perhatian yang awak pernah kasi pada saya.!!!!!



muuuuuuuuuaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh saya SAYANG awak KETAT2!!!!!!


SAYA ada lagu buat awak,,,

PESANAN BUAT KEKASIH BY SPRING..


Sewaktu kau melangkah
Meninggalkan diriku
Sebaknya rasa di dalam dadaku
Menahan titis air mata

Ingin aku berpesan
Kepadamu kekasih
Sekiranya engkau merinduiku
Hubungilah aku di sini

Jika ada kesilapanku
Maafkanlah diriku oh sayang
Dan izinkan aku bertanya
Mengapa kau berubah hati

Kiranya kau ada penggantiku
Tetapi hidupmu tak bahagia
Relaku memaafkanmu
Dan menerimamu sayang

Walaupun hatiku kau lukai
Namunku masih menyayangi
Kerana sehingga waktu ini
Cintaku masih untukmu

Oh sayang di mana kau berada
Janganlah kau lupakan aku
Ingatlah aku walau sesaat
Seorang insan yang terluka

No comments:

Post a Comment

-SALAM-
awak, tq terjah blog ANDRA ni..
komen sikit please,,
^^