salam ..
hye sume yg walking2 kat blog ANDRA ni ,,
sile lah tinggalkan jejak ,,
okey??
k ,, luv u..
;-)

20 November 2011

can I remove U from my heart???

-Salam-
apa khabar semua? SIhat?
hope sihat lah ye??
ANDRA sihat jew.
cume tadi sakit kepale sikit,
maybe panas kot kat rumah kawan tadi.

kamu semua dah makan??
ANDRA harap kamu semua dah makan,
ANDRA kene type cepat2 ni, sbb nk study lepas ni,
mula2 igt kn x nk buat en3 ,
tapi tiba perasaan nk menulis ni dtg.
hahahaha

okey back to tittle.
sejak2 SPM start kan, saya dah x bertegur dengan that guy lah.
sbb saya marah dgn dia sgt2.
for those yg selalu baca en3 saya mesti faham.
n for ur information, saya tgh OTW nak lupakan dia,
tapi x boleh lah,
walaupun mmg saya dh x igt dye selalu sgt,
tapi ttp ad okey sy igt kt dye.



MR.A selalu cakap kt saya mcm ni,
tq awak..
saya hargai pertolongn awak tu..

hohohohohoh,
harap sangt ANDRA boleh lupakan dia,,
bye.

Nota x de kaki: sorry too short, sbb bila nk menaip tetiba tangan rasa sakit. hhahah


No comments:

Post a Comment

-SALAM-
awak, tq terjah blog ANDRA ni..
komen sikit please,,
^^